Firma CHROBOK Firma CHROBOK
  • OFERTA
    • Wzmocnienia gruntu oraz posadowienia
      • Mikropale
      • Kolumny przemieszczeniowe
      • Kolumny DSM
      • Pale VIBREX
      • Pale VIBRO
      • Pale stalowe wbijane
      • Iniekcje wysokociśnieniowe jet-grouting
      • Przesłona przeciwfiltracyjna Trench mix
      • Pale CFA
      • Kotwy gruntowe
    • Zabezpieczenia wykopów
      • Ścianki z grodzic stalowych
      • Ścianki berlińskie
      • Palisady
    • Technologie bezwykopowe
      • Horyzontalne przewierty sterowane
      • Przewierty i przeciski poziome
      • Mikrotuneling
      • Renowacje rurociągów
  • REALIZACJE
  • REFERENCJE
    • Wzmocnienia gruntu oraz posadowienia
    • Zabezpieczenia wykopów
    • Technologie bezwykopowe
  • PUBLIKACJE
    • Geoinżynieria
  • KARIERA
  • KONTAKT
  • Facebook
  • LinkedIn

Budowa Merkury Market przy ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej

Budowa Merkury Market przy ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej - zabezpieczenie wykopu ścianką szczelną

Okres realizacji: 04.2019 r. - 07.2019 r.

ETP Kanały MazurskieETP Kanały Mazurskie

ETP Kanały Mazurskie

Budowa budynku hotelowego przy ul. 3 Maja w Krakowie

Budowa budynku hotelowego z garażem podziemnym i infrastrukturą techniczną przy ul. 3 Maja w Krakowie

Na budowie obiektu hotelowego przy ul. 3 Maja w Krakowie wykonaliśmy tymczasowe zabezpieczenia wykopu w postaci ścianki z grodzic stalowych na odcinku 335 mb (długość grodzic do 14 m) wraz z odwodnieniem wykopu

Okres realizacji: 01.2017 r. - 12.2017 r.

Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Charsznica - Wolbrom - Jaroszowiec Olkuski

Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Charsznica - Wolbrom - Jaroszowiec Olkuski w ramach projektu "Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na od-cinku Tunel - Bukowno - Sosnowiec Płd."

Okres realizacji: 10.2018 r. - 03.2019 r.

ETP Kanały Mazurskie

ETP Kanały Mazurskie

Budowa drogi ekspresowej S19 Lubartów - Kraśnik

Budowa drogi ekspresowej S19 Lubartów - Kraśnik na odcinku od węzła Dąbrowica (bez węzła) do węzła Konopnica (wraz z węzłem) i połączeniem z istniejącą DK nr 19 wraz z przełożeniem odcinka drogi wojewódzkiej nr 747 na odcinku od węzła Konopnica do DK nr 19.

Wykonane prace polegały na zabezpieczeniu wykopu na odcinku ok. 70 mb w międzytorzu linii kolejowej nr 7 Warszawa - Dorohusk. Głębokość wykopu do 12 m p.p.t. Celem zabezpieczenia było umożliwienie przesuwu prefabrykowanych części obiektu WK-6 trasy S-19.

Zakres prac obejmował:
- sporządzenie projektu budowlanego i projektu wykonawczego zabezpieczenia
- wbicie ściany kotwiącej z grodzic stalowych długości do 7 m na odcinku ok. 70 mb
- wykonanie odwiertów oraz montaż słupów ścianki berlińskiej HEB 300 długości 6÷14 m w ilości łącznej 24 szt. na odcinku ok. 70 mb
- wbicie grodzic stalowych długości 3÷7 m jako opinki wypełniającej przestrzeń pomiędzy słupami HEB 300
- w pierwszym etapie wiercenie, metodą przewiertu sterowanego, ściągów stalowych długości ok. 20 m w czterech rzędach, w ilości 12 ÷ 24 szt. w każdym oraz w drugim etapie układanie ściągów w wykopie
- montaż kleszczy w czterech rzędach na ścianie w międzytorzu oraz na ścianie kotwiącej celem sprężenia ściągów
- montaż opinki drewnianej poniżej grodzic stalowych
- demontaż zabezpieczenia.

Okres realizacji: 04.2016 r.- 06.2016 r.

Budowa Suchego Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz

Budowa Suchego Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz

W okresie od sierpnia 2015 roku do października 2016 roku wykonaliśmy ścianki szczelne wraz z konstrukcją ściągów stalowych oraz kolumny jet-grouting średnicy do 1200mm na budowie zbiornika przeciwpowodziowego w Raciborzu.

Przebudowa i umocnienie kanałów Grunwaldzkiego, Mioduńskiego i Tałckiego

Przebudowa i umocnienie Kanału Grunwaldzkiego, przebudowa i umocnienie Kanału Mioduńskiego, przebudowa i umocnienie Kanału Tałckiego, realizowane w ramach zadania „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” Etap IIB – przebudowa i umocnienie 5 kanałów na szlaku od Mikołajek do Giżycka, wykonaliśmy:

- ściankę szczelną z grodzic GU14N długości do 13m – 1.021 mb,
- ściankę szczelną z grodzic GU18N długości do 15m – 7.156 mb,
- ścianki szczelne PCV długości do 6m – 270 mb.

ETP Kanały Mazurskie1



Strona 2 z 2

  • 1
  • 2
  1. REALIZACJE